Tick Tock Tick Tock :p
saya rasa masa kini cepat berlalu kan?

Fuh, saya baru je lepas tempah kad kahwin.
Ada kawan kata awalnya, hurm awal ke.. 
around 4 months je lagi :p hehe
Alaa... saya booking je dulu, nak grab promosi hehe.

Hehe, Alhamdullilah saya dah berjaya 'booking' kad
kahwin dengan kak Durra, Gift By Print owner =)
Yeay, kak Durra ingat saya yang pakai T-Shirt dorang hehe.

dengan kak Durra (abaikan muka penat travel :P)

Ok, rasa eksited sangat sebab Kak Durra faham dengan
konsep yang saya nak, dia siap minta saya hantarkan beberapa
design atau idea (google pun boleh) tapi dia tidak akan tiru,
just sebagai inspirasi dan bayangan kepada apa yang saya mahu.
Alhamdullilah, setakat ini konsep doily dan lantern yang saya
mahukan berjalan seperi dirancang, pembukanya datang dari kad
jemputan saya. Yang penting simple. tak perlu serabut2 :p

(p/s : kak Durra pesan map sila lukis tangan, xmao google map hehe )

perasan tak doily paper besar atas booth tu. yippie !

Saya share sedikit gambar dari blog dan fb Gift By Print





Huaaa, kena la start research ni. next week nak anta dah =)

Masa promo tu, Gift By Print wat promo tahu =) dapat voucher RM50.
Kalau nak sebut pasal pakej, ada pelbagai pakej dan juga boleh
dicustomizedkan, eh betul ke ayat tu??? eheheh :p, tunggu kad setel yea

Thank you so much kak Durra. She so nice, officenya di Kajang yea =)

.
p/s : nanti saya share tentang Gadis Jumaat pula, stay tuned =)

*****************************************************
anaztasias : mula mengemaskini dateline bagi semua vendor. awalkan sebulan =)